8/9 -12

 
Nu har jag förberett mig ordentligt inför att alla serier ska dra i gång slutet av september/början av oktober. Jaa i typ USA eller vart de sänds först alltså. Jag är inte riktig den tålmodiga typen som orkar vänta på att de ska komma till svenska tv, dessutom borde alla år av engelska inte gå till spilo och ligga oanvända hehe. Himla dumt att alla serier börjar samtidigt!
 
Jag har gjort ett schema så jag vet vilken serie som går vilken dag, så nördigt. Ofta brukar det bli så att jag kollar på de mest spännande och sparar de mindre spännande om jag är sjuk eller ledig och då maratontittar jag istället. Någon slags annan fritid måste man ju ha ;)
 
Mest ser jag fram emot:
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback