25/9 -12

 
Eftersom mina kollegor har haft annat för sig idag har jag fått skriva de flesta diktaten själv. Tänk er att det normalt finns 4 personer som sitter och skriver och helt plötsligt är det bara jag! Men det gick bra ändå.
 
Nu blir det snart promenad med Carro. Får nog ta på jacka också för det var sviiinkallt ute, brrr.
Har ni föresten testat såna där tajta träningsbrallor? Skiitsköna! Fast mycket viktigt att tänka på vilka underkläder man har under haha. Rekommenderar något sömlöst så kanten inte syns så tydligt.. dagens i-landsproblem?
 


Vart har du köpt byxorna? Vill ha ett par långa till gymmet. Har ett par korta men jag är så frusen av mig, hihi :)

2012-09-25 | 22:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback