Dagens plus & minus

 
+ Ny lägenhet. Var och titta på Ds jobbarkompis lägenhet i veckan. Vi blev helt kära i den. Så nu blir det möte med banken i dag och nästa vecka eftersom det är bostadsrätt plus att vi ska titta på den en gång till med pappa för lite mer experthjälp.
 
+ Jobbsökningen fortsätter. Sökte två jobb i Örebro i går. Ingen aning om hur det ser ut där med brist osv, men man kan ju alltid söka. Hellre Örebro än Göteborg.
 
+ Välkomstgåvor. Lyckats få presentkort på 600 kr genom att bli medlem på sidor och sedan verifiera kontot. Tar lite tid men helt klart värt det, när jag är klar tar jag bort kontot och shoppar. Väntar på 150 kr till nu samtidigt som jag försöker komma på vad jag vill ha från Nelly.
 
 
- Falsk träningsvärk Vaknade i morse och trodde jag hade träningsvärk i armen. Yees träningen funkar tänkte jag. Ne just det, jag tog ju tbe-spruta i den armen igår.. Idag är det Ds tur.
 
- Falsk marknadsföring. Det är inte lika spännande att vara "hemmafru" som det verkar på desperate housewives. Denna veckan har jag städat, diskat, tvättat och handlat utan att ha upptäckt någon mystisk hemlighet om mina grannar. Mitt hår var inte heller perfekt och jag hade inte högklackat.
 
- Regn. Varit sugen på att gå ut och ta fina höstbilder hela veckan, men det regnar ju vareviga dag! Hoppas det blir bättre nästa vecka så jag hinner innan löven trillar av.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback