4/11 -12

 
Hej!
 
Just nu sitter jag i soffan med matkoma! Helst av allt skulle jag vilja lägga mig och sova men tror jag ska ställa mig på crosstrainern sen så jag får lite energi. Sedan blir det Brave med Marcus K. Imorgon ska jag köra omkring på Davids syster som har ramlat och brutit ett armbågsben så bäst att försöka sova ordentligt i natt stället.

Tänkte tipsa om en nattkräm som jag har köpt. Mamma har den också och förra vintern snodde jag lite då och då men nu ska jag försöka ha den regelbundet eftersom min hud "ramlar av" annars när det blir kallt. Köpte dagkrämen också men den har jag inte testat eftersom jag har en annan sort öppnad. Min hud älskar nattkrämen i alla fall. 29 kr för en burk på ÖoB, helt klart värt det!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback