18/5 -12


Hallo!

Blev helt plötsligt jätte sjuk i onsdagskväll, hade ändå tänkt att jag skulle gå sista dagen på praktiken idag. Hade bakat marknadsnougat att bjuda på osv. Men sedan mådde jag inte bra så åkte till Skövde, hämtade ett papper på praktiken och lämna nougaten. Sedan åkte jag hem. Haha, orka att jag gick upp tidigt och åkte buss hela vägen till Skövde för att åka hem efter 10 min igen.

Tur att man får äta glass när man är sjuk, då blir det lite roligare i alla fall. Funderar på att göra lite tacos sen också så då blir det ännu bättre.  Om mina paket kommer idag blir det bäst! Men tydligen är det paketet med plattången och de vilse, stog att det var felsorterat. Blääää :(






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback