Råååådjur


Under flera veckor har denna flocken levt runt mitt hus. Och med flock menar jag 9 st! De sover alltid på samma ställe och jag har försökt att smyga mig på dem flera gånger med det har inte gått så bra. Upptäckte idag att de bara bryr sig om jag är ute. Står jag i fönstret går det bra, så har övat på att ta kort på dem nu. Jag har svårt att få motivet i mitten av bilden. De som är längst ner är klippta för egentligen är de inte alls i mitten. Det rådjuret längst ner haltar. Är lite orolig att det ska bli taget om det kommer något rovdjur.

När jag gick förbi där nyss var det en räv där också! Typiskt nog börja det regna innan jag hann hämta kameran så hann inte ta kort på den för den sprang under en gran.  :(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback