Hej då Hassle!


Det är många som frågat när jag och David planerar att flytta ihop, jag har alltid svarat att jag vill gå ur skolan först så jag slipper ta studielån. Men nu är det bara 3 månader kvar i skolan och vi har pratat lite och bestämt att jag ska flytta in någon gång mellan de två sista veckorna i skolan. Jag har nämligen knappt något kvar alls då och har tid att packa ner och upp. Vill få klart det innan jag börjar sommarjobba, för då kommer jag inte hem förän kl 6 på kvällarna.

Börjar se fram emot detta jätte mycket! Men är så klart läskigt och sorgligt också att flytta från m&p, men kan ju hälsa på ofta. Och jag har ju David. Blir han för jobbig är det bara att skicka ner honom till killkompisarna som bor i lägenheten nedanför, så kan jag träna eller något i fred ;) Ne men jag tror det kommer funka jätte bra, bor där halva veckorna i princip redan nu.

Jag hade ingen bra bild, så jag måla en i paint. Ni ser väl att han har på sig skjortan jag skrev om i förra inlägget?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback