28/3 -12

Godmorgon

Har suttit och skrivit som en galning i 1,5 h och nu är jag äntligen klar med hemtentan och sista inlämningsuppgiften. Igår hade jag min sista lektion!! Nästa vecka börjar praktiken som varar i 7 veckor och sedan är det 2 slappa veckor med redovisningar och sedan är jag klar. Hur sjukt är inte detta? Känns helkonstigt. Vågar inte riktigt skicka in hemtentan, läskigt haha!

Idag ska jag packa inför Sälen. Ska också in till stan och handla mat. Maten där uppe är så jäkla mycket dyrare så man tjänar på att fixa sådant innan. Ih! Ska bli kul att se om jag lyckas lära David åka hehe. Jag tror det kommer gå bra. Vill att dagen ska gå fort så jag kan gå och lägga mig, så jag kan vakna och åka iväg!

Ha det bra, så får jag skriva och berätta hur det gått på söndag eller måndag! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback