12/6 -12


Nog för att det brukar vara bra på jobbet men idag var det extra bra! Morgonen började med att förstesekreteraren (hon som är lite boss över oss andra) tala om hur glad hon är att jag är där och att mitt humör smittar. Awww blev så himla glad, behövde det. Sedan har jag fått en ny "kompis" ute i receptionen. Han är på vårdcentralen brevid och pratar fruktansvärt seeeegt! Det kom en patient som blev irriterad på honom och sa "Prata tydligare pöjk. Gå till en talepedagog!" Hahaha det var så jäkla kul, kunde knappt hålla mig. Men han visa sig vara rätt snäll sen och nu har jag ju någon att prata med mellan patienterna. Som grädden på moset vann jag två auktioner på tradera, woho! Den ena är tunikan från Zara på bilden.

Nu är jag helt slut. Ska göra matlåda och träna lite med pilatesbollen sedan känner jag att jag slänger in handduken för idag.. tidigt i säng så jag orkar gå upp i morgon också. Mitt jobb är bäst! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback