9/7 -12

 
Huuuh vad trött jag var i morse, helt slut efter festivalen. Fick ha en inre kamp med mig själv för att orka öppna ögonen när jag skulle gå av bussen "nu måste du öppna ögonen Nathalie!" "Neeej jag vill inte :(!" typ. Men det var det värt. Dock var man rätt seg sista dagen, hade ju gjort av med allt partyhumör på fredagen. Men kul var det även fast det var helt omöjligt att få tag på folk. Gick ju varken att ringa eller skicka sms. 
 
Dagen på jobbet har gått bra trots trötthet. Blev dock getingstucken på lunchrasten, de hade sprayat ett getingbo så getingarna var väldigt arga och självklart råka jag ut för deras ilska. På vägen hem satt en gubbe och läste en tidning med rubriken "Kvinna fick amputera både benen efter getingstick!", hmmm...
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback