28/7 -12

 
Hallo!
 
Väntar på att åka och hämta m&p i Skövde, de har varit i Göteborg. Det känns bra att bara vara hemma med familjen, tänkte hitta på något innan men sedan kom jag på att jag inte orkar det. Snart blir det sjukan tror jag.  Igår följde jag med David ut på sjön ändå, dock låg jag mest och sov. David väckte mig då och då för att bada. Trots det somna jag som en stock och sov 21-9, helt stört. Idag skulle jag in en sväng till stan och eftersom håret stog åt alla håll efter badet tänkte jag ha tofs. Upptäckte då att jag missat smörja in mig med solskyddsfaktor bakom och på örat. Vem tänker på det!? Var helt röd så fick vara ett litet troll ändå haha.
 
Ikväll blir det denna film:
  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback