2/7 -12

 
Fruktansvärt dålig start på veckan. Bara morgonen var nog för hela dagen. Var "tvungen" att dricka varm choklad vid frukostfikat för att muntra upp mig själv.
 
Dålig sak #1. Glömde ställa klockhelvetet så klockan sex kom pappa in och fråga om inte jag skulle gå till jobbet idag.. Panniiiiiiik! Fick stressa sönder för att hinna med att ens ta på mig kläder.
 
Dålig sak #2 När jag väl kom till jobbet funkade det inte att stämpla in. När jag tryckte in min kod kom ett annat namn upp. Det visa sig att någon smart person hade raderat mig ur systemet och stämplingarna från torsdags och fredags var också borta.
 
Dålig sak #3 När jag äntligen skulle sätta mer ner och skriva fungerade inte trampgrejen. Man trampar på en pendal typ så kommer det ljud i lurarna så man kan skriva men det hände absolut ingenting. Grrrrrr..
 
Och det var som sagt var bara morgonen. De andra fråga mig om inte jag borde åka hem igen efter dålig sak #3 hände haha. I morgon har jag pannkaka med mig till lunch, det kan ju inte bli en dålig dag med pannkaka!
 
Glad tjej annan dag på jobbet. Sjukt störande att behöva matcha allt med klarblått.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback