22/1 -12


Detta kommer bli ett väldigt negativt inlägg på grund av att det har varit en väldigt dålig vecka över lag.

Dagen börja med att jag drömde att jag inte kunde röra på mig utan var liksom fast i kroppen utan att kunna röra på mig, skit hemskt var det. Så var inte på världens bästa humör från början. Sedan är ja sjukt frusterad över att förkylningen inte vill ge sig, vet inte vart jag ska göra av all energi när jag inte kan träna. Min dator har slutat att fungera, skit kul. Pappas kompis kaaaanske kan fixa den, men det vet jag inte förän i veckan.

Som ett körsbär ovan på allt detta visade det sig att min gmail hade blivit hackad, någon hade bytt lösenord för 28 h sedan stog det. Så försökte återställa det genom hotmailen men då kom jag inte in där heller! På gmailen har jag dessutom lösenord till varenda sida jag är medlem på. Det gick heller inte genom att svara på säkerhetsfrågan för det var ändrat det också. Efter många om och men fick jag tillbaka kontona i alla fall och nu har jag gjort så man måste använda kod via sms för att logga in på andra datorer än m&p, så hoppas jag får behålla det nu.

Hoppas nästa vecka blir bättre..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback