29 december

Idag har vi varit inne en sväng till stan för att handla mat och dricka till nyår. Vi ska snart göra i ordning vårat här nu för vi ska ha kall fläskfile, smidigt för då slipper vi laga något hemma hos Martin på nyårsafton. Dessutom är det ju väldans gott!
 
Efter det åkte vi till katthemmet som planerat. Längtat hela veckan så var rätt ivrig att komma iväg hihi. Usch vad han är söööt! Jag har seriöst aldrig sett något sötare, han liksom tultar fram lite klumpigt med pälsen stående åt alla håll. Eftersom han inte var still när David skulle ta kort så filma vi, då kröp han in under min klänning och gömde sig, naaw lillplutten :) När vi åkte därifrån stog han och tittade på oss genom glasdörren, gjorde ont i hjärtat när man såg hans lilla huvud där som knappt räckte över kanten. Ville ta med honom direkt men vet ju att det är bäst för honom att vänta tills vi flyttat.
 
Visst ser det ut som han håller för näsan på andra bilden? Jag retas med David och säger att Trulls tycker han stinker haha.
 


Tjena, jag gillar din blogg!

Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Tack och kram från Mikael

2012-12-30 | 12:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback