25 december

 
God jul i efterskott!
 
Det blev precis lika mysigt som jag tänkt mig igår, vi var först hos mina föräldrar och sedan åkte vi hem till Davids familj. Idag ska vi tillbaka till m&p för att fira med andra halvan av min släkt. Vi fick väldigt många fina och bra saker till den nya lägenheten och eftersom det inte är värt att plocka upp det i denna lägenheten så har vi ägnat morgonen åt att packa ner saker i lådor. Nu är det en månad och en dag kvar till vi flyttar! 
 
Ikväll ska vi också åka pulka och spela spel med kompisar, fick nya spel utav mamma och pappa i julklapp så nu har vi några att testa. Typiskt att vi ska fira hos m&p så sent för då blir pulkaåkningen också sen och vi missar nog julklappslotteriet. Så är det när man har morbröder som jobbar på juldagen ;)
 
 
Tomas dansa snödans naken för att få det att snöa mer till pulkaåkningen. Som synes på bilden så fungera det fint!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback