20/8 -12

 
När jag skulle åka hem idag hade det hänt en olycka mellan töreboda och skövde så det var kaos på stationen. Sedan talade idioterna inte om att det fanns en ersättningsbuss som gick direkt till Töreboda så alla stog och väntade på information tills någon gick ut och prata med en busschaufför. Då stog bussen tom och redo att åka iväg. Ni kan ju gissa hur glad jag var när jag kom hem 1,5 timme senare än vanligt, trött och hungrig. Då hade tågen ännu inte börjat åka.
 
För övrigt är jag himla trött på mitt hår, funderar på att klippa det axellångt. Men vet inte om jag vågar!! Gillar ju långt hår men det är så himla slitet och hemsk, vill bara bli av med det typ. Fast kanske inte passar i det.. Det jag är mest inne på är längden längst till höger i alla fall.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback