13/8 -12

 
Var verkligen inte utvilad efter denna helg! Men nu känns det bättre när allt är i ordning. Just nu ligger jag och tar det lungt i sängen och David är i soffan tror jag? Skönt, så vi inte sliter ut varandra. Risken finns att jag skulle klösa ihjäl David om jag inte får en dos av Nathalietid haha, men det vet han. Vi har planerat vår första inköpslista idag, det gick bra, förutom att David blev tokig på att jag inte skrev i ordningen som sakerna är i affären. Vilken retsticka jag är ;)
 
Nu ska jag snart ut och springa en runda, min crosstrainer kommer ju inte än så får bli vanlig löpning tills dess. Men det gör inget för det är fint väder idag, ska springa den rundan jag brukade köra på helgerna här i tba längs kanalen. Hääärligt!
 
Utsikten var dock mysigare i Hassle..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback