Mr Jonsson


Idag är det min pojkväns födelsedag och jag sitter hemma hos honom och väntar på att han ska sluta jobba. Förutom att det är hans födelsedag så fick han idag reda på att han blir tillsvidareanställd på sitt jobb. Så klart måste vi fira, så jag har köpt bakelser. Heeela vägen från skövde släpade jag dem. Kom på att det varit smartare att köpa i töreboda sen.. För det var sjukt svårt att hålla paketet och jag kunde inte lägga det i väskan för då skulle de ha blivit mos. :(

Anyway.. Jag älskar min David :) Även fast han är helt obegriplig och ofta säger oklara saker som "kan du ge mig den där grejen?" (Det är olika grejer varje gång..). För även om han är lite knäpp ibland är så är han den snällaste, finaste och bästa pojkvännen som finns. Och jag har faktist börjar hänga med i hans mumlande. För några veckor sedan tyckte han att det var en bra idé att säga något med morotskaka i munnen (blä) och hans tre bästa kompisar såg alla ut som frågetecken. Medans jag lite frånvarande svarar på det han försökte säga. Alla tre killar stirra på mig med hakan nere vid knäna. Hihi, min andra halva <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback