8/4 -12


Haft en awesome påskhelg, ganska lugn men fylld med godis hihi. I fredags var vi hos Davids syskon och fick paj och kaka, gott och trevligt. I går var vi hos Tomas och spelade spel och umgicks. Eventuellt skulle jag med och äta hos Davids föräldrar i dag också men gjorde inte det. David fyller år på tisdag så ska tillbaka dit snart ändå. Så klart glömde jag hans present (skjortan) hemma men mamma tog med den när hon hämta mig och den är SKITSNYGG! Satt perfekt och färgerna passa till och med bättre ihop än jag trodde. Mycket väl flickväns godkänd ;)

Nu tänkte jag ta och springa en liten runda. För att inte tröttna på alla träningsgrejer jag håller på med så tänkte jag börja springa lite också. Vet inte om jag tycker det är tråkigt, har alltid tyckt det förut men då tränade jag ju inte speciellt mycket. Börjar lätt i alla fall så får vi se hur det går.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback