4/4 -12


Hej!

Denna veckan är första veckan av praktiken och jag har varit sjuk sen i söndags. Legat i soffan och tittat på 90210 hela dagarna. Man blir verkligen dum i huvudet av att ligga där hela dagen. Idag var jag lite piggare så har försökt göra saker för att få igång huvudet igen. Pusslat lite och plockat ur diskmaskinen. Kanske ska gå ut lite senare så jag får frisk luft.

Igår var jag tvungen att åka och hämta två paket innan de var försent och sedan var vi en snabbis på Jysk. Jag hade spanat in muffinsformar i plats/silikon(?) för när jag gör muffins så flyter de alltid ut så. Så blev 16 sånna så nu kan jag göra fina muffins. En förpackning kosta 35:- och det är 8 i varje. Det fanns med grön, lila, svart och orange också men jag gilla dessa färger bättre. Samma märke finns på Önska också så jag tror det är rätt bra kvalitet.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback