26/4 -12


IHH vad jag är glad! Jag är med på en sida där man får erbjudande om att vara med i olika kampanjer för att testa saker. En del dyra saker får man köpa mycket billigare och en del får man. Jag har bl a testat hyra film på internet och fått någon pryl hemskickad. Nu fick jag mejl om att man fick testa 3 nya hårverktyg från OBH Nordica och Björn Axén för mer än halva priset. Det är nya volummaster, plattång och såna där värmespolar man gör lockar med. Var ju bara tvungen! Fy på mig, jag som skulle vara snål denna månad och jag har redan sabbat det. Men jag kommer ju vara fin i håret i alla fall (a) 880 kr istället för 1985 kr. Bara plattången kosta lika mycket..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback