4/9 -11

Söndagar är härliga. Bara slappar och tar det lungt. Idag har jag ägnat förmiddagen åt att beställa födelsedagspresenter till mamma och en bok. Blev också en liten annan present som slank ner ner jag beställde till mamma hihi :) Gillar spontana presenter, både att ge och att få. Nu kollar jag på Pretty little liars och lägger in foton i mina ramar. Fick äntligen tummen ur och beställde fotona, det är jag som har tagit bilderna med hjälp av pappas systemkamera. Nu är jag sugen på en sådan också haha! Får se hur mycket jag får i lön först, men har redan spanat in en jag vill ha.

I helgen har jag varit på dop, kollat på Winter Dawn i töreboda och även grillkväll med Lisa, Jonna och pojkvännerna. Jag var chaufför så slapp vara bakis idag också, tummen upp för det! :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback