9/9 -11

Heej!
Varit sjuk två dagar och ledig en. Ändå är jag helt slut när helgen kommer! Denna kvällen spenderas som många andra hos David. Han har lagat god mat och nu ska han nog nörda tv spel med sina kompisar och jag ska nörda vampire academy, sista boken nu he he he. I morgon ska ett gäng till olstorp. Jag skulle egentligen också med men sedan kom jag på att jag har engelska prov nästa vecka och inte har tid att vara bakis på söndag. Men förfest blir det i alla fall. :)

Föresten har jag blivit bjuden på fest om några veckor på mitt gamla jobb. Det är löv-tema så måste komma på något vettigt. Prata med en gammal jobbkompis idag på systemet och han visste inte heller vad han skulle göra. Får klura ut något hihi. Kul ide i alla fall med tema :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback