24/9 -11

uuuhh vad jag mår! Igår var jag och tittade på killarna i Winter Dawn som spelade och sedan var de "efterfest" hemma hos dem. Kan nästan inte räknas eftersom efterfesten började kl 21 haha, äsch definitionsfråga. Det var toppen i alla fall, de spela bra och festen efter var ännu bättre. Kände typ inga där från början men sedan rulla det in mer folk. Träffa en kille som gick i samma årskurs som mig på högstadiet och prata lite med honom. Han fråga om jag kom ihåg honom och vad han gjorde i högstadiet. "Du satt i koridorren och skolka hela tiden!" Några av mina andra kamrater från den tiden vet nog vem det är då ;) Han var trevlig i alla fall.

Idag ska jag och David åka till min morbrors mammas kalas. Vilket låter lite skumt har jag fått höra men min morbror är alltså bara halvsyskon med mamma och min morfar dog när min morbror var typ 7 så då har vi varit mycket hemma hos dem när han var liten. Blir nog en helt okej kväll, och i morgon blir det bokföringsplugg och diagnoskodningsplugg..

Nu ska jag gå och hämta mer vatten, puss!
Lägger upp en bild på bandet så det inte blir så tråkigt.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback