29/5 -11

Åh vad jag är trött idag! Var riktigt kul igår, även fast det kändes som jag var överallt och ingenstans mesta delen av tiden. Visste inte om det skulle bli av men det blev det och puss på Jonna för det <3. Lite tråkigt att det regna men var bara ute en liten sväng bl a för att titta på när Sandra klättra på klätterväggen. Idag mår jag förvånandsvärt bra men tanke på hur snurrig jag var igår. Just precis när det börja bli lite klarare ville någon bjuda mig vilket jag tacka nej till men Jonna envisades och gjorde så jag fick det ändå, skitunge ;) då kan man ju inte säga nej. Idag blir det slappt så jag är pigg för skolan i morgon, bara 3 dagar ju denna vecka! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback