18/6 -11

Heej! Tänkte skriva igår men var så trött efter all shopping! Vi kom hem med sjukt mycket grejer. Dock var de mesta Davids men jag köpte också en del. Blev vardagstallrikar med söta blommor på, gummistövlar och vita fake converse & en mobilficka eftersom den andra såg för jävlig ut nu. Det var väl det? Tänkte köpa några andra saker men det strulade.

Så synd att det är så tråkigt väder nu men jag tänker att då hinner det bli fint till mitt lov börjar (6/7). Dock börjar jag jobba dagen efter och hela mitt lov så hinner kanske inte njuta så mycket men ändå. Tjänar ju pengar i alla fall :)

Idag ska vi gå på loppis i tba tänkte vi och sedan ikväll ska vi fira Davids mamma för hon fyller år idag.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback