Bigaroer?

Hur stavar man till "bigaroer"? Haha, ni förstår nog vad jag menar, känner inte för att kolla upp det nu. Vårat träd är i alla fall överfullt just nu (as you can see), alla grenar bara hänger ner pga tyngden från frukten. Åh vad gott det är, åt massor igår kväll. Jag är dock inte ensam om att gilla dem, tydligen gör rävar det också. Förra veckan hade vi tre samtidigt här som åt, men det är ofta minst en varje kväll. Sedan ser man när man är ute och går att det ligger massor av rävbajs med kärnor i haha!

Idag är det min slappisdag, på morgonen nu ska jag spela sims och sedan ska jag sola. Vill ju inte få hudcancer så bäst att stanna inne till efter lunch. För det är ju verkligen därför jag stannar inne ;) Ikväll blir det ev grillning med tjejerna!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback