paket på väg

Var precis inne och kollade hur det gick med min beställning, den är skickad! Jag är jätte nervös för att det inte ska komma fram. Inte säker på vilket land det kommer från men det är ju lite läskigt att det inte är Sverige. Sidan heter www.forever21.com. Det går att ändra valuten till Euro, vilket jag tyckte var lättare. Är ju så svårt att veta vad saker kostar när det är annan valuta, men har ju varit i Tyskland och Irland så då gångrar jag bara med 9 även om det inte är precis exakt vad Euron står i. När jag räkna skulle det kosta 351 och det blev 354, så det är ju rätt nära.

Priserna på sidan skulle jag jämföra med Gina Tricot eller HM, och sedan kosta frakten 6 Euro så det är ju inte direkt värre än att beställa från Sverige.



fin blogg :)

2011-01-29 | 12:34:27

Sv: Ja verkligen! Det finns ju så många att välja mellan så det är svårt att bestämma sig, men jag har nu efter många om och men bestämt mig för ett linne :)



Kika lite längre ner i din blogg och såg att du skrivit om Mean Girls 2, jag tror inte heller att den kommer bli lika bra som ettan. Tycker att Lindsay var riktigt bra i den filmen :)Trevlig lördag! :)

2011-01-29 | 12:56:06

Sv: Tack så mycket! :D Om du gillar min blogg får du jättegärna följa den på bloglovin' ;)



Kul med ett paket på väg! Det är så myfket roligare att köpa utomlands även om priserna är detsamma som på typ HM & GinaTricot, för då har ju ingen likadana kläder som en själv! ;)



Ha en fin dag,

Kramar

2011-01-29 | 13:13:29

Fin blogg! =)

2011-01-29 | 15:44:36

Hej!



Fin blogg :)

2011-01-30 | 12:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback