30/1 -11

Det är vekligen tur att jag och mamma har varandra, för hur skulle vi annars få svar på frågor som: "kan jag ha den här tröjan med de här byxorna?" "passar de här färger ihop?" "vilka skor passar bäst med denna klänningen?" & "ska jag ha håret så här eller så här?"

Männen i våra liv är helt hopplösa, för man får alltid samma svar.

Pappa: Du får ha vad du vill.

Bror: ööh...

Pojkvän: Du är fin i allt.

Sen när jag flyttar kommer ju dessa frågor förbli obesvarade. Tur att man kan skicka mms.





Hoppas du har en fin Söndag! Om du gillar hårprodukter så kika in tävlingen som är igång.

--> http://sofiahanden.blogg.se/2011/january/tavling-2.html#comment KRAM

2011-01-30 | 18:35:23

älskar den där klänningen ! och du är jättefin !:)

2011-01-31 | 15:13:43

Kul att få va med i din blogg, gumman!

2011-03-04 | 19:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback