Nathalie tipsar om : Beach bum


Vill tipsa om denna hårprodukt som jag köpt på Bellbox. Den heter Beach bum och är ett saltvattenspray. Jag använde det när jag var ute förra helgen. I vanliga fall brukar jag låta bli att platta mitt hår eftersom det ändå inte vill vara platt, men med detta så såg det fortfarande snyggt ut när jag kom hem. Helt klart en ny favorit!



Fin blogg! :)

2011-12-17 | 09:54:08

Söt blogg du har! Vad ska du hitta på idag?

2011-12-17 | 10:05:46

Läs det här inlägget om du precis som jag gör, vill tjäna flera extra hundra lappar (som även blir tusenlappar) i månaden. Det enkelt och gratis! Du behöver dessutom inte ha många besökare! :D Klicka på bilden i länken och bli medlem via den så får du extra bonus :)

http://flavoured.se/2011/december/adsettingscom.html#comment



Psst! Missa heller inte att du just nu kan vinna en iPhone 4S i min blogg :)



/ IDA - Stockholms största skönhetsblogg

Http://FLAVOURED.se

2011-12-17 | 11:22:30

Tack för tipset!

2011-12-19 | 14:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback