Hålla mig till badtunnan?


Jag skrev ju för några veckor sedan att jag & mamma skulle börja simma och det har ju blivit lite dåligt med det denna veckan. Det är kanske inte meningen att jag ska simma, med tanke på att jag fått beställa ny bikiniunderdel eftersom den andra inte vill sitta kvar på rumpan, jag har lyckats simma på flera stycken och så hände ju detta när jag var och simma med David. Jag verkar drabbas av otur där helt enkelt.





du borde kika in på Go Attentions webshop, du kommer bara älska kläderna de har, utbudet är inte det största men där kan man hitta guldkornen :) http://goattention.se

2011-12-16 | 15:28:10

hej, gillar du justin bieber måste du besöka vår JB blogg! :) Kram

2011-12-16 | 15:54:28

Jätte fin blogg! :D

2011-12-16 | 16:35:41

Tack sötnos :) vad har du för dig ikväll då? Kram :)

2011-12-16 | 19:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback