3/8 -11

Hej! Sista dagen på jobbet denna veckan, de är bara åtta där och tillfälliga chefen arbetar inte ens på samma område som jag så de har svårt att hitta saker att göra för mig så jag får ledigt torsdag fredag. Gött, två dagar ledigt på hela sommarlovet haha. Men det är ju självvalt. I morgon kommer Linnea hit och hälsar på och sedan får jag se vad som händer.

Tänkte visa mina nya skor som kom idag, köpte dem på Nellys rea och de är totalt livsfarliga. Plus att jag blir 188 cm lång i dem ;) Men gillar dem ändå så tror jag behåller dem. Beställde en klänning igår också och den ska tydligen komma inom två dagar så förhoppningsvis kan jag ha den i helgen. Ska på kräftskiva men känns liiiite galet att ha röd klänning då haha! Men på lördag kanske om det blir något då?




Du får komma till Gullspång. Det ska Jonna & Oskar göra. Det är bilfesten.

2011-08-04 | 08:52:00

ja kom till gullspång på lördag! :) snygga skor förresten!

2011-08-04 | 12:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback