11/8 -11

Heej!

Precis kommit hem från jobbet och ska snart sätta på Desperet Housewives för 1,5 h på bandet. Denna helgen blir en riktigt familjehelg. I morgon kväll ska vi äta mat med Davids familj i deras sommarstuga och på lördag blir det grill och film med mina föräldrar och Filip & Jessica om de är hemma. Känns bra, varit så sjukt trött denna veckan. Gått hem lite tidigare nästan varje dag (flex) bara för att det känns verkligen som jag ska somna på tangentbordet. Så förhoppningsvis blir det mycket sömn så jag orkar med sista veckan också.

Häromdagen fick jag hem pärlor jag köpt på tradera för typ 3 kr påsen. Massa nya olika så bara att börja pärla. Köpte en låda att lägga dem i på väg hem från jobbet igår och la i dem. Det var 40 pärlor i en påse men det är ju inte kul att 231428 i samma färg och vill jag ha mer så är det ju bara att köpa mer av den sorten hihi. Väntar också på en långklänning därifrån så kanske ni får se sen ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback