Game over

Som de flest vet nu så har jag och min pojkvän sedan över ett år tillbaka gjort slut. Man kan ju tro att jag skulle vara jätte ledsen men vi kom fram till det gemensamt så känns helt okej. Som min bror trodde är det alltså inte, att den ena sa "jag vill göra slut" och sedan den andra höll med utan det var helt och hållet gemensamt. Det är inte så att alla känslor är som bortblåsta utan det har varit bråk och tjafs och ingen orkar längre, därför det blir så här nu. Visst att jag är ledsen och grät som en bebis just då, men när vi väl bestämt oss så skratta och pratade vi efteråt så det är ju inget ont i mellan oss nu.

Kände att jag behövde förklara lite hur det låg till.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback