15 mars 2015

Igår var vi hemma hos m&p hela dagen. Det var planerat att vi skulle ha pysseldag men så kunde bara jag och mamma så det blev bara vi. Jag sydde, så klart! Charlie fick två nya set med kläder, samt en vårmössa med matchande sjal och så fick David en vårmössa med döskallar också (David som valt det tyget ;). Så idag är Charlie min hela dagen så att David får egentid och kan spela tvspel. Tror vi ska gå och ut och leka lite, ser ut att bli soligt!
 
 
 


Jätte fina kläder!
Har du tittat på denna sida?http://www.stoffochstil.se/

Svar: Ja de har jätte fina tyger! Tvättbjörnstyget kommer därifrån :)
Exa

2015-03-15 | 10:22:10

Visst är de fina , Annica! O sytalangen har hon inte ärvt av mig, det är ett som är säkert, den är nog från dig o farmor Ulla :)

2015-03-15 | 18:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback