12 januari 2015

Åh vad jag är trött! Ska gå och sova efter detta... Helgen var bra, det gick över förväntan att ha med Charlie. Han sov ända ner till Freeport och satt nöjd och lugn i vagnen hela shoppingturen. Det enda som var lite B första dagen var min mat. Beställde ost- och skinkpaj men fick en bränd sak som inte gick att skära i. Så jag var en sån där besvärlig person som klagar, men den var ju dyr och gick inte att äta. Jag fick en ny som inte var bränd :)
 
Fynd gjorde vi också, jag köpte nya träningskor, Charlie fick regnkläder, födelsedagspresenter och massa vantar, David hitta jeans. På vägen hem tog vi även en tur till Lager 157. Lycka att Charlie kan ha deras vanliga barnkläder nu, vi köpte nästan inga kläder på Gekås men på Lager 157 blev det lite i stället.
 
Idag har jag jobbat på plats i Skövde och när jag kom hem åkte David iväg. Jag och Charlie har gjort extra mysiga saker idag för att han var så duktig i helgen. Vi bada och testa hans nya badleksak (vi strunta i att slå in 1 års presenterna, han får öppna många ändå) och det har varit en riktigt mysig mamma-Charlie-dag. När hans somnat för natten ställde jag mig på crosstrainern och körde ett pass. Egentligen hade jag helst velat sitta i soffan men någon gång måste man ta sig tid och just nu funkar det bara då.
 
Nu blir det sängen, godnatt!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback