5 februari 2015

Jag är sämsta bloggaren någonsin just nu. Har hänt massor sedan sist.
 
Charlie har börjat på förskola, jag var med de tre första dagarna och då var vi bara där och var med. Idag har David varit där med honom och då fick han gå i väg i en kvart. Det fick bra. Charlie märkte knappt att han var borta. Så det är skönt att det börja bra i alla fall. I morgon ska David vara borta i 40 min.
 
Idag har varit en riktig mysdag för mig och Charlie efter att jag kom hem från jobbet. Jag gjorde pannkakor och han åt två stycken helt själv. Annars brukar han inte orka äta all mat själv men sen han började förskolan har han lärt sig massor av saker! Han dricker ur glas själv också. Sedan badade vi och sedan blev det välling och så la jag honom i sängen och gick ut. Han somnar mycket bättre nu också! Min stora kille <3 Nu ska jag försöka få lite gjort innan det är dags för sängen för mig också.
 
Bonden har fått ett garage!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback