25 februari 2015

Min hängivnaste läsare mamma tycker att jag uppdaterar dåligt och ville att jag skulle visa vad jag köpte på vipshoppingen på Polarn och pyret i morse. Mellan 7:30 och 9:30 fick man 25 % på ett helt köp och så bjöd de på frukost. Så jag tog tåget in, shoppade och åkte hem igen. Härligt att jobba hemma så man kan göra såna utflykter bara så där.
 
Både jag och David har varsin badrock, David snodde min så mycket i början så tillslut köpte jag en till honom också. Klart Charlie ska ha en då också. Har haft ögonen på den från pop ett tag eftersom jag gillar att det är dragkedja i fram. Det andra är till växagarderoben :)
 
 


Lille plutten var så fin i sin nya badrock. Badrock är ju hur mysigt som helst , klart han måste ha det :) mormor Lola

2015-02-28 | 15:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback