26 oktober 2014

Den här helgen har vi hunnit med både det ena och det andra. I fredags var jag och Charlie hemma hos Anna och Linnéa från mammagruppen. Vi blev bjudna på mat och smörgåsrån och våra små skruttar lekte. Charlie var väldigt intresserad av när katten och hunden lekte. På kvällen blev han trött och lutad huvudet med hunden, det kan man inte göra med Trulls.:)
 
Igår var vi på kalas hemma hos mamma. Charlie var väldigt populär så jag passa på att låna mitt kusinbarn som är 1 mån. Supermysigt, min bebis blev helt plötsligt en ganska stor bebis. Idag har vi gjort massa nödvändigheter men på eftermiddagen gick vi ut och lekte med kusinerna. Misstänker dock att plutten är lite hängig för han är så trött! Så här mycket brukar han inte sova, när vi kom in igen somna han som en stock.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback