16 januari 2014

 Hej!
 
Ingen bebis än i sikte! Däremot 18 trevliga timmar där jag inte fått behålla maten. Konstigt att det blivit värre de senaste dagarna, så här dålig har jag inte varit på flera månader. I början så sa barnmorskan att illamående var ett tecken på att hormonerna fungerade och att bebis mådde bra, så jag får försöka tänka så. Mamma och pappa vart lite oroliga igår när jag berätta det men sedan släppte det och idag ska pappa bjuda på lunch. Han är väl orolig att hans barnbarn inte ska få tillräckligt med näring. Vi ska äta lunchbuffé på en restaurang här i Töreboda och idag var det pannkaka, ärtsoppa och pyttipanna.
 
Imorgon är det en vecka kvar till beräknad födsel! Nu ser jag snart inte fötterna längre :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback