8 december 2014

Idag är jag och Charlie ensamma  för David är och jobbar. Vi har varit på Ica och hämtat paket. Charlie lyckades få alla i hela spelbutiken att börja le på typ en halv minut, den lilla smajlapan haha. När vi gick därifrån stod det tre tanter och vinka hejdå åt honom. Sedan har vi badat. Roliga saker enligt Charlie att göra medans vattnet fylls på: Doppa handen i vattnet i toaletten, leka med toaborsten och välta papperskorgen. Antal av dessa som är mammagodkända: 0. Nu sover han sedan 1,5 h tillbaka.
 
Har jag nämt att jag älskar Ebbe!? Haha har väl inte gått att missa. Har väntat på rätt tillfälle och idag fyndade jag precis det jag ville ha! Ska visa sen när det kommer. Ringde till David och kolla med honom först eftersom det inte var ett helt nödvändigt köp men han svara bara KÖP! Puss på min man :) <3
 
Nu när jag har internetshoppat lite ska jag nog gå och lägga mig. Sov bara 3-4 timmar inatt. Sträckläste nya Keplerboken i går och sedan drömde jag mardrömmar.. Typsikt mig, det blir alltid så om jag läser en spännande bok snabbt, att man aldrig lär sig. Men sjukt bra var den, nu har jag läst ut den.
 
Pynt i väntrummet som jag och Ulla fixat! Kul att få pyssla med sånt på jobbet :) Synd att vi inte tog förebild på den sorgliga blomman som var innan.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback