10 december 2014

Idag jobbar jag hemma och har jobbat klart mina timmar för idag. Upplever det som att jag jobbar pyttelite, eftersom jag slipper göra mig i ordning och slipper åka någonstans, dessutom jobbar jag ju mindre timmar sedan 1 dec. Kan dessutom ta paus när jag vill. Efter tre timmars jobb blev det titta på serier och sedan var jag ute och hämta paket samt shoppa julklappar. Charlies nya kläder från Ebbe som jag lovade att visa har kommit!
 
Vi var lite oroliga att mössan skulle vara rosa eftersom den hette något med rosa men på bilden såg den vinröd ut. Men den var precis som på bilden och passa godingen superbra. Nu är det bara att vänta på att han ska växa i kläderna också :)
 
 
 


Jättefina kläder. Han kommer bli superfin! Men allt klär ju en skönhet :) kram mamma

2014-12-10 | 22:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback