19 februari

Detta inlägget försökte jag lägga upp igår men det gick inte så ni får det nu :)
 
Och så var det måndag igen... Denna helgen har varit precis lagom mycket slapp och lagom mycket händelser. Vi har bakat bröd med Marcus K, gått och sett Beautiful Creatures på bio och lagt pussel. Har inte kommit in i det här med att jobba 40 timmar i veckan så blir väldigt trött nu i början! Somnade rätt tidigt båda dagarna eftersom jag var så slut. Men pooff säger det så är det fredag igen hihi.
 
Nu ska jag mysa med min sambo. Trulls får kaaaanske vara med, när jag precis hade tränat förut så hoppade han upp på mina oklädda ben med sina klor. Pulsen var ju fortfarande hög så förutom att det gjorde sviiiinont så blödde det massor och benet typ domnade bort. Matte blev inte så glad, men antar jag kan förlåta honom bara för att han är så söt. :)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback