Dagens plus och minus

 
+ Karlstad. I morgon åker vi till Karlstad och lillebror. Han ringde i går och oj vad jag saknar honom! Väntat på denna helgen länge.
 
+ Min nya frisyr. Det går snabbt att tvätta, snabbt att torka, snabbt att fixa och allt äckligt slitet är borta! Dessutom är håret jämnlockigt nu när det inte är så tungt längre, förut hade jag bara lockar runt ansiktet. Ångrar mig inte en sekund, varför hade jag ångest för det för?
 
+ Nyinflyttad. Berättade ju om att jag fick massa erbjudanden hem nu när jag flyttat. I tisdags var jag på gratis synundersökning och köpte linser med extra gratis linser och så ska jag boka in gratis hårinpackning med hårbottenmassage. Kanske köpa något med presentkort? Känner mig väldigt välkommen.
 
 
- Gina Tricots underkläder. Jag har rätt många trosor från dem, alla i samma storlek och samma sort. Men på hälften är resåren sten hård och gör ont så jag har inte använt dem. Fick ett ryck i går och sprätta bort resåren på dem och idag ska jag sy..
 
- Leta lägenhet i Töreboda. I Töreboda är nästan alla lägenheter privata vilket gör det jätte svårt att hitta lediga om de inte lägger ut på t ex Blocket. Lägenheten vi bor i nu var egentligen en slump att David hitta. Nu ska vi börja prata med kompisar och kollat om de finns lediga i deras hus.
 
- Sims. Egentligen älskar jag ju sims, men om jag spelar nu så händer inget vettigt på hela dagen. Jag klarar inte av att inte göra något vettigt på hela dagen, känns bortslösat.
 
 
Här är jag 2 år och Filip 0,5 år, visst vill man bara gosa med lille bebis Filip!? Har samma bild på mitt kontokort.<3
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback