14/7 -12

 
Precis kommit hem från stan. Hade tänkt shoppa massor av saker, bland annat ny plånbok, men det blev inte så mycket. Det viktigaste hitta jag i alla fall, nya arbetsskor. De jag har nu köpte jag på skopunkten för typ 3 år sedan och hon i affären såg helt skräckslagen ut när jag berätta det haha. Får ont i ryggen i och med att jag står och går så mycket på jobbet så känt länge att det är dags för en uppgradering.
 
Sedan blev det strumpor. När jag kom hem i torsdag talade pappa om att det "har hänt ett litet missöde". Han hade eldat upp mina underkläder!! Första blev jag jätte arg för det var typ 2/3 av alla underkläder som jag skulle tvätta men sedan visade det sig att det bara var strumpor.. Puh! Hade varit jobbigt om han eldat upp alla bh:ar osv, det är så svårt att hitta modeller jag verkligen gillar (och dyrt).
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback