28/1 -11


Godmorgon!

Denna vecka har varit sjukt slapp, 3 lektioner och bara två dagar skola. Varit och hälsat på Linnéa och Freia bl a på en av mina lediga dagar, helt klart på tiden! Har också hunnit få en till arbetsintervju om 2 veckor, jippie! Dock blir det nog det andra stället om de bestämmer sig för att de ska ha sommarvikarie eftersom det var 10 veckor. Den intervjun jag ska på sen är bara om 8 veckor, men skadar ju inte med en reserv :)    

Idag ska jag och David (när han vaknat haha (alla kan inte vara lika morgonpigga som jag ;)) ta en förmiddagspromenad trots ont i min hals och förkylningen. Känner ett stort behov av att förbruka energi. Sedan blir det fika, spel och nyaste twiligt filmen med Marcus K.

Ha en bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback