3/4 -11

Ni vet den där känslan man får när man har två val och inte vet vilket man ska välja för det kan sluta jätte illa båda två? Har känt den i några dagar nu. Jag såg en film om en kille en gång som kunde förutse vad som skulle hända om han sa eller gjorde en viss sak innan han gjorde dem så det blev som han ville, den förmågan skulle jag så hemskt gärna vilja ha. Är så himla ledsen att jag inte ens känner någon annan känsla längre.

Tråkigt blogginlägg jag vet men så trött på detta nu och orkar inte låtsas vara glad. Bara en vecka kvar av praktiken och jag vill inte tillbaka till skolan, vill vara kvar. Kommer ju inte få komma tillbaka dit igen utan nästa gång får jag vara på ett annat ställe och vill inte det.

Var hos mammas kompis igår och pysslade. Denna gången målade vi och jag målade en canvastavla med körsbärsblommor. Det är två som hör ihop, den andre är ett träd men den får ni inte se. Målad i akrylfärg.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback