22 september 2015

Hej!
 
Hade egentligen tänkt göra ett inlägg i söndags kväll men en halvtimme efter att jag pratat med mamma och berättat att jag inte haft någon mer migrän så fick jag naturligtvis det.. Så har varit hemma idag och igår. Idag är jag dock piggare, har passat på att prova lillemans vinteroverall och mäta fötter, sånt där nödvändigt man måste göra ibland. Visa sig att gummistövlarna var för små så nu är nya beställda!
 
I helgen var det kräftskiva på lördagen och tårtkalas på söndagen. Det blev alldeles för mycket mat som vanligt men jag äter inte kräftor så blev bara paj och sånt för mig. Längtar tills bebis är ute så jag får äta ädelost... I morgon är vi halvvägs! Tårtkalaset var hemma hos Tomas. Charlie sov sig igenom kakätande och tårtätande och vaknade lagom för att äta sin lunch. Sedan avsluta vi med pizza hela gänget när undertecknad blev hungrig. Mycket nyttig helg!
 
Lilleman hann inte ens få av sig jackan innan tårtkalaset var slut.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback