6 oktober 2015

Idag har jag jobbat hemifrån. Det var nämligen så att kvällen innan jag åkte till Polen skrev vi kontrakt på ett hus. Allting gick jätte fort, mindre än en vecka efter att vi sett huset första gången hade vi skrivit på. Så idag har det varit besiktning av huset. David och pappa var med och jag var hemma med Charlie. De hittade inget större fel så i vår kommer vi flytta! Det blir lite så där halvkaotiskt eftersom inflytt är 1 mars och jag har bf 8 februari. Men det löser sig nog. Vi tänker att vi har kvar lägenheten en månad och så kanske jag får hålla mig till att styra, ställa och amma.
 
När David hade kommit hem fick jag börja jobba, efter 3 h kände jag mig dock helt slut och var tvungen att ta en bensträckare. Såg att någon på instagram hade lagt ut bilder på jättefint "barnporslin" från Netto så gick dit hihi! Fanns tallrikar också men de hade ingen kant så jag struntade i dem. Mycket finare än Ikeaskålarna han använder till mellis nu och även när han är större kan man ha dem till annat för de är inte så barnsliga.
 
 


De gick inte att dricka "crush" ur enligt Charlie. Vatten skulle han ha! Redig pöjk!

2015-10-07 | 18:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback