10 maj 2015

Just nu ligger Charlie och sover och jag och David sitter och tittar på varsin serie. Innan han kom tittade vi på massor av serier, nu har vi fått reducera ner till endast favoriterna och jag har varit förkyld senaste tiden så har inte kunnat kolla när jag tränat heller. Så idag passar vi på, jag tittar på Nashville!
 
För övrigt har vi en riktig mysdag. Vi var och tittar på hus på förmiddagen, mest för skoj skull eftersom vi visste att vi inte var intresserade. Sedan har vi byggt kojor, läst böcker och busat. Charlie är i en sån mysig ålder just nu, han förstår mer och mer och han lär sig nya ord hela tiden. Så jag vill bara ta vara på allt!
 
 Ha en bra söndag!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback